פילה הלג שונאת אנשים

אנשים שיש להם כסף. ושכר דירה בתל אביב. | 11/11/2007

אני שונאת אנשים שיש להם כסף. בעיקר כי הם לא אני. אני בטוחה שכל החבר'ה מהצבא ממורמרים להם שם בשקט, מיבבים משהו על "אבל את מתכנתת. יש לך כסף."

אז א) לא. כי אני חוסכת ללימודים. אז איזה חצי משכורת הולכת ישר למקום שלא שייך לי.

וב) אני מוקפת אנשים שיש להם כסף. אבל ברצינות, ממש. המון, המון כסף. כל כך הרבה כסף שהם כבר לא מתביישים בו.  אנשים שיש להם כל כך הרבה כסף שכמו שאני מסוגלת לבוא הביתה ולהגיד לבן זוגי, "מתוק, הסתובבתי היום בבוגרשוב ובלי ממש להתכוון קניתי איזה ארבע חולצות במבצע של שתיים במאה…" הם יכולים לבוא הביתה אחרי שהם בטעות קנו בית עם בריכה.

אז הבוס שלי, שהוא איש כזה ממש, שוקל לעבור דירה ולהשכיר את הנוכחית שלו. היא טובה, משופצת, ממש קרובה לאוניברסיטה, ובמחיר שהוא הציע אפילו הייתי מוכנה לשכור את הדירה שלו. בבית שהוא שוקל לעבור לגור בו יש גם מרתף, שהוא יחידת דיור נפרדת. אז בשלב כזה או אחר הוא הציע לי לבוא ולגור ביחידת דיור הזאת.

למרות שהאינסטינקט הראשוני שלי היה, "יאאי! צפון ת"א בחינם!" אחרי חצי דקה של לחשוב על זה, הבנתי שבעצם, זה לא סתם אומר שהבוס שלי  יהיה בעל הדירה שלי, שזה נורא בפני עצמו, זה אומר לגור במרתף של הבוס שלי.

ולגור במרתף של הבוס שלך וללכת לכנסי מדע בדיוני, זה צעד אחד יותר פתטי מאשר לגור במרתף של ההורים שלך וללכת לכנסי מדע בדיוני. בעיקר כי זה רומז שלהורים שלך כבר הספיק להמאס, בין אם זה המצב או לא.

פורסם בנאצה

5 תגובות »

  1. אני, לחלופין, נורא אוהב אנשים שיש להם כסף. במיוחד אם הם נותנים אותו לי.

    ולגור במרתף של הבוס נשמע כמו רעיון רע במיוחד.
    *דפיקת דלת באחת בצהרים*
    "שגיא! למה אתה לא בעבודה??"
    או
    *דפיקת דלת באחת בלילה*
    "שגיא! תתכנת!"
    או למצוא בחוץ פיל. זה דווקא יכול להיות נחמד.
    היה מתאים לי לגדל פיל…
    אבל לא פילה. ובטח לא פילה הלג. =)

    תגובה של sagi — 11/11/2007 @ 5:41 PM

  2. או, שלום לך באמת…

    אנשים שיש להם כסף נותנים לי אותו רק לעתים נדירות. זה עצוב לי למדי.

    ותאר לעצמך איומים כמו, "אם אתה לא עומד בדדליין, אתה גם מפוטר וגם מפונה!"

    תגובה של פילה הלג — 11/11/2007 @ 6:09 PM

  3. שלום שלום, גברת אדיבה.

    את צריכה להפעיל לעיתים דחופות יותר את ה-jedi mind trick.

    ובנינו? (ושאר קוראי התגובות של הבלוג החדש שלך) כבר קיבלתי איומים קשים יותר על קוד שלא סיימתי. (מזל טוב על הבלוג החדש!)

    תגובה של sagi — 11/11/2007 @ 8:11 PM

  4. אממ… לי יש פחות כסף? ואני גם במסלול שלא צפוי להוביל לבוחטות בעתיד הנראה לעין? או אפילו לשטרות בודדים?

    (אם מנסחים את זה כשאלה, זה יותר פאסיב-אגרסיב, או פחות?)

    תגובה של איילת — 18/11/2007 @ 3:27 PM

  5. זה פשוט יותר פולני.
    Well done. 🙂

    תגובה של פילה הלג — 18/11/2007 @ 3:37 PM


להשאיר תגובה

