פילה הלג שונאת אנשים

פילה הלג שונאת שכל דבר הוא קבוצה בפייסבוק. | 31/01/2008

אנשים, תתבגרו. באמת.

זה שתקימו קבוצת פייסבוק שמטרתה להתעצבן על רכבת ישראל לא אומר שמישהו יראה את זה, יבהל מהמחאה החברתית ויגרום לרכבות לנסוע כמו אצל מוסוליני. בדיוק כמו שאף אחד בעיריית תל אביב לא יתרגש מהתנועה לשינוי צבעי המדרכה בתל אביב, אף אחד לא יתגייס יותר כי יש כמעט 14,000 חברים בישראלי אמיתי לא משתמט, ואל תתחילו איתי אפילו עם העצומה להורדת שלג בתל אביב. למי זה מיועד? תשלחו הזמנה לחשבון פייסבוק של אלוהים ותקוו שהוא יבין את הרמז? הא?

אז כן, פייסבוק זה משחק חמוד שכזה. הוא אפילו העביר לי שעה פה ושם, למרות שאני מסרבת להתקין אפליקציות או פיסית לשחק בו. לשים איפשהו את הרסס של עדכוני הסטטוס של החברים שלי זה הכי רחוק שהגעתי. אבל לאחרונה כל דבר הוא קבוצה בפייסבוק. רוצים להתחיל למדוד כסף בשנקלים במקום בשקלים? תקימו קבוצה בפייסבוק. רוצים למחות על משהו? תקימו קבוצה בפייסבוק. מה קרה למחאה מהסוג עם השלטים והצעקות והמגפון? גם לה יש קבוצה בפייסבוק.

וזה לא שאני מתנגדת לקבוצות ששם רק לשם שעשוע. באמת. אני אפילו חברה בכמה. זאת אומרת, מי יכול להגיד לא לעמותה למלחמה בקצינים? או העצומה לשחרור יואבי? או התנועה להחזרת המנדט הבריטי?

אז די. די לשלוח לי הזמנות, די להקים את הקבוצות האלה בכלל. מה עובר עליכם, אנשים?

נ.ב. אני קוראת את הספר של סטיבן קולבר, שדוגל בהערות שוליים על כל משפט שלישי. בבלוג אין שוליים, אבל יש לינקים.

פורסם באינטרנט, נאצה

6 תגובות »

  1. כבר כמה שבועות שאני בונה (לאט לאט) פוסט (בתקווה אחרון?) על פייסבוק. עכשיו גנבת לי חלק מהרעיונות, אבל לפחות עשית את זה כמו שצריך 😉

    תגובה של יואב פ — 31/01/2008 @ 11:10 PM

  2. הכי פשוט לא להרשם לזה, ולא להכנס לזה. רשתות חברתיות זה בעעעע, וכו שבחרתי לחיות חיים מאושרים ומספקים בלי טלוויזיה (הדבר הכי חכם שעשיתי, אחרי להפסיק לעשן), אני יכול לחיות גם בלי פייסבוק.

    תגובה של דודי קינג — 31/01/2008 @ 11:58 PM

  3. Thanks. You are *so* right. Go shout it from the mountain tops 🙂

    BTW: I was inspired to write my own hate filled post

    תגובה של Moshe Zadka — 01/02/2008 @ 11:45 AM

  4. בזאת נתת לאנשים סיבה לפתוח קבוצת "אנשים ששונאים את פילה הלג" 🙂

    תגובה של שחר — 01/02/2008 @ 12:21 PM

  5. דודי: אני דווקא כן מאמינה ברשתות חברתיות, אבל למטרות אחרות לחלוטין מאשר משתמשי פייסבוק מאמינים בהן.

    שחר: צרפו אותי. 🙂

    תגובה של פילה הלג — 02/02/2008 @ 11:42 PM

  6. נפל ברשת…

    נראה לי שנושא הפוסטים המאוס ביותר הוא מסוג ה- "מכירים את זה ש" או "אתה יודע שאתה [השלם את החסר] כש..", ואילו האתר הכי מסוקר במדיות ה…

    טראקבאק של Bits Blitz — 23/02/2008 @ 7:14 PM


להשאיר תגובה

