פילה הלג שונאת אנשים

פילה הלג מתחילה להאמין בניסים | 13/08/2008

אני יודעת שאני לא נוטה לכתוב דברים כאלה, אבל אני מודה, פשוט לא יכולתי להתאפק. בכל זאת, לא כל יום רואים דברים כאלה.

אתמול (למעשה, לפני אתמול, אבל בכל זאת. אתמול זה נהיה רשמי.) השתחרר פינקי אחד אחרי 7 שנות עבדות. עוד רגע והיה צריך לרצוע את אוזנו על המזוזה. ובכל זאת, פינקי השתחרר. קצת לא יאמן, אני מודה שלא חשבתי שהוא אי פעם ישתחרר.

עכשיו נשארו רק נתי, שי ויואבי. שי משתחרר עכשיו. ויואבי לא ישתחרר גם ככה.

שחרור מצה"ל זה דבר מדהים. זאת אומרת, מהאזרחות זה נראה כמו הדבר הטבעי ביותר לעשות, למה הם לא ברחו משם קודם? אבל מבפנים… יש הרבה לומר על הפחד להשתחרר, אולי אני אקדיש לזה קצת זמן מתישהו.

אבל לאלה שנשארים לראות מישהו משתחרר זה כמו מוות. מישהו הולך, נעלם, לא יחזור אלא למילואים וגם זה רק אולי, וגם זה לא בזמן הקרוב, וגם אנשים שהם חברים טובים פתאום נעלמים ולא חוזרים. לשמור על קשר זה כבר לא כל כך פרקטי יותר. יש את אלה שגרים רחוק. יש את אלה שנוסעים לאסיה לשנה ותשעה חודשים וישובו רק כשתהיה הצטלבות שמימית של נגה, מאדים, קו הכסף ועונת שביל ישראל.

אני מופתעת לפעמים שאני בקשר כל כך טוב עם כל כך הרבה אנשים שהשתחררו לפני. אבל אז אני יושבת לעשות חשבון אמיתי. עם רובם כבר אין לי שום קשר. רוב אלה שאני עדיין מתראה איתם כבר אזרחים בעצמם. יש משהו ביחידה שבה לא משתחררים הרבה שגורם לכל אחד שנעלם להיות חסר מהקבוצה בצורה קיצונית. וכשאנשים מתפזרים לאט-לאט הם גם מתפזרים רחוק יותר.

מצד שני, בתור זו שעומדת עכשיו בצד השני, נשאר לי רק לברך את כל מי שמגיע. פינקי, אני מקווה שאתה מעריך את מתנת האזרחות שקיבלת.

4 תגובות »

  1. תודה 🙂

    תגובה של שי — 13/08/2008 @ 9:44 PM

  2. האמת? השתחררתי לפני שבוע ועד היום הייתי בבסיס.
    זה הזוי, 7 שנות חיי בזה הרגע נעלמו. הדבר הכי קשה להיפרד ממנו זה המייל, 7 שנים של מיילים שנמחקו/לא ייראו לעד זה לא קל לעכל.
    מצד שני, הזונות לא נתנו לי גרוש על ימי המילואים שעשיתי.
    נו טוב.

    תגובה של פינקי — 14/08/2008 @ 3:25 PM

  3. פינקי: המייל לא הולך לשום מקום. הוא יהיה שם לטובת אחרים. זה כמו לתת דמוקרטיה לנתינים שלך ולצאת מהדרך. או לגדל ילדים ולתת להם לעזוב את הבית. הם יסתדרו. הם ידאגו לעצמם. ואתה תבוא לבקר פעם ב- ותראה שהביאו את הוובקומיק המגניב החדש. או שמישהו התחיל לצייר מצגות פסיכוטיות שוב פעם.

    ואתה? אתה מתחיל לחיות. אז שלא יפריע לך.

    תגובה של פילה הלג — 14/08/2008 @ 3:37 PM

  4. אם הוא השתחרר למה הוא ממשיך להסתובב אצלנו בבסיס??!

    אה, לא, רגע, הוא הודה בזה למעלה..

    יהודה מתרשל בהפצת הגארפילד והדילברט, ביצעתי פוטש למחשבו וכעת אני בשליטה.
    אל תדאגו פילה ופינקי, הילדים שולטים ומקימים חברה דמוקרטית משלהם… (מישהו השתעל-ובעצם-אמר בעל זבוב?)

    תגובה של Mr Faltskog — 22/08/2008 @ 1:21 AM


להשאיר תגובה

