פילה הלג שונאת אנשים

ילדים תל אביבים | 14/08/2008

ילדים אמורים להראות על הכיוון שאליו החברה הולכת, לא?

ילד תל אביבי ראשון

אתמול בערב נהייתה לנו פתאום אסיפת דיירים לא מתוכננת. אחת השכנות ישבה על הגדר של החצר בזמן שהכלב שלה שיחק בגינה. אני חזרתי הביתה. גם אחד השכנים מלמעלה. עמדנו לדבר על המדרגות לחצר, ליד המכוניות החונות. גם אשתו של השכן מלמעלה הגיעה אחרי כמה דקות.

בעודנו עומדים שם, ליד המכוניות החונות, הגיע ילד קטן, בן לא יותר מארבע, ניגש אל השכן מלמעלה ושאל אותו, "אתה יוצא?"

אני לא יודעת אם שחררו אותו החוצה מתוך איזה אוטו כדי לחפש, או שזו הצורה שלו לשחק. אבל ככה או ככה, זה חייב להיות הילד הכי תל אביבי בעולם.

ילד תל אביבי שני

קצת אחרי חצות נסעתי באופניים חזרה מקינג ג'ורג' צפונה. עברתי את אבן גבירול ברמזור של מגדל המאה. יש שם הנמכה של המדרכה שאליה כיוונתי כדי לעלות מהכביש חזרה למדרכה, רק שעליה עמדו\ישבו כמה ילדים בני אולי שלוש עשרה. אחד מהם רץ אחורה וזרק פחית בירה על אחד אחר. כולם שם היו שיכורים כלוט. אלה שעמדו על שפת המדרכה היו מספיק בהכרה כדי לזוז ולתת לי לעבור (בכל זאת, רכב דו גלגלי, גם אם לא ממונע, נוסע לכיוונם מהר מאד) אבל אותו אחד שבדיוק סיים לזרוק את הפחית חשב שזה זמן מצויין להתנודד הצידה לתוך המסלול שלי. למזלו זה היה בדיוק מספיק רחוק ממני כדי שאני אצליח לבלום בלי אפילו לגעת בו. הוא כמובן נבהל מחריקת הבלמים, כמעט נפל, הסתובב והתחיל לצרוח עלי שכמעט דרסתי אותו ולקלל בעודי נוסעת משם. אני חושבת שהוא גם זרק עלי משהו שנפל אי שם מאחורי.

אני מתחילה לחשוב הרצליה. או מושב איפשהו.

פורסם בישראליות

תגובה אחת »

  1. Join us in the dark side of the center area in Herzliyah.

    We have parking…

    תגובה של Moshe Zadka — 14/08/2008 @ 11:12 AM


להשאיר תגובה

