פילה הלג שונאת אנשים

פילה הלג לא מציינת את ה-11 בספטמבר | 11/09/2008

אחרי שפעם אחת כבר הפה הגדול שלי סיבך אותי עם אנשים לגבי ה-11 בספטמבר החלטתי להתאפק השנה. כמו שפעם אמר טריי פרקר בפרק של סאות' פארק, צריך לחכות 10 שנים לפני שאפשר לדבר בחופשיות על משהו טראומטי. אחרת אתה משוגע קונספירציות או מייקל מור. אני לא זה ולא זה, אני חושבת. חוצמזה, אם אני אגיד משהו אחד לא במקום, אני אהיה אוייבת העולם המערבי. תראו את הסופר ההוא שעשו ממנו אוייב המדינה כי הוא נתן לגיבור שלו להיסחף ללהצדיק את אל קאידה. אולי אפילו ישללו ממני את אזרחות ארה"ב שלי. מה שבטוח הוא שאני אהיה מאד Un-American.

אני גם לא הולכת לומר פה משהו משתפך ונוסטלגי, על איך העולם היה לפני, או איך העולם נהיה אחרי, או שאני זוכרת את הרגע שזה קרה. אני חושבת הרבה דברים על כל אחד מאלה, על התפרצות הרגשנות האמריקאית, על מה שהיתה אמורה להיות הבנה פתאומית לליבם של ישראלים (זה היה בכל זאת בלב-ליבה של אינטיפאדה) והפך להתנשאות צוננת, על היסטריה המונית, על שליטה בציבור. אבל כל אלה יאלצו לחכות לפחות עד אחרי שאובאמה יבחר ופטריוטיות תפסיק להיות נחלת חלקם של ימניים אולטרה-שמרנים בלבד. ושביקורת תפסיק להיות אנטי-אמריקאית. ושאולי החיים יחזרו קצת למסלולם האמיתי.

אז כדי לסכם, אני אשאיר אתכם עם הסרט הבא:

פורסם בנאצה

7 תגובות »

  1. אמנם עדיין לא עברו 10 שנים, אבל:
    יום טראומטי זה היה. התגייסתי. (סיפור אמיתי)

    תגובה של ripper234 — 11/09/2008 @ 3:11 PM

  2. תיקון קל לסאות'פארקיה:

    בפרק בו צחקו על איידס, הם קבעו כי צריכות לעבור 22.3 שנים מהרגע שקורה משהו טראגי עד ליום שבו מותר לצחוק עליו. יש לך עוד 15.3 שנים להתאפק 🙂

    תגובה של אוטו פוקוס — 11/09/2008 @ 4:12 PM

  3. א.פ.: אווופס. זה מסביר למה לא הצלחתי למצוא לינק עם חיפוש של עשר שנים.

    וגם:
    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!

    תגובה של פילה הלג — 11/09/2008 @ 4:22 PM

  4. את מחפשת לינק כבר עשר שנים?!

    תגובה של אוטו פוקוס — 12/09/2008 @ 12:05 AM

  5. אם שלחתי (בהתעלמות מוחלטת מחוק 10 השנים הזה) לקרובים האמריקאים שלי'Happy September '11th!!!!!!!111111

    זה אומר שאני צריך לשמור לך front row center בגיהנום? שמעתי שאופיר ברק הוא הרמ"ד שם 🙂

    תגובה של Mr Faltskog — 16/09/2008 @ 9:23 PM

  6. זה רק אני או שלא היה שום סרט בסוף? :-/

    תגובה של לב — 21/09/2008 @ 6:05 PM

  7. צודק. משום מה הוא היה שם בטיוטה ונעלם לו עכשיו גם מה-HTML.

    אז הנה הלינק במקום.

    תגובה של פילה הלג — 22/09/2008 @ 4:05 PM


להשאיר תגובה

