פילה הלג שונאת אנשים

פילה הלג שומעת אנקדוטות | 07/11/2008

לפני שנתחיל בפוסט, הודעת מערכת: כפי שהציע (וצדק) עופר, הוספתי לאסופת הלינקים בפוסט הקודם גם את האתר של מיטל להבי ממר"צ.

עכשיו.

הפוסט הזה נמסר לי בעל-פה כדי להיכתב כאן, והקרדיט מגיע לבוס שלי (לשעבר?) שהלך יום בהיר אחד לאיקאה וגם הביא לי משם מנורה.

א', גיבורנו (לא א' ממשרד התיירות. גם לא מבית הנשיא, סתם א'), נסע לאיקאה לקנות דברים לביתו. קורה. אסף דבר מה לקנות (וגם מנורה בשבילי) וניגש לקופה. כשהגיע תורו, הוא התבשר בשורה לא נעימה מהמוכרת: איקאה החליטו להיות אקולוגיים, ולכן כל שקית עולה שקל. אפשר לקנות בשלושה שקלים שקית רב פעמית (מעניין אם אפשר להיכנס איתה חזרה אחר כך) או לא לקחת שקיות בכלל. א' קנה שקית רב פעמית, וגם ארז חלק מחפציו בקופסאות שקנה – ויצא.

יום אחרי (או סופ"ש אחרי, כמדומני) הוא סיפר לי את כל זה, וגם את מסקנתו מכל הסיפור: איקאה התחילו לקחת מס איכות הסביבה. זה לא דבר פסול לחלוטין, אבל הם פשוט קבעו עובדה. עכשיו, אם הם רק יקחו מס חינוך, בריאות ורווחה, אפשר לעבור לגור במדינת איקאה. יש סיכוי סביר שהם ינהלו אותה הרבה יותר טוב מאשר החאפרים שלנו.

חוצמזה, דרכון שוודי נשמע כמו דבר שימושי להפליא בעולם היום, לא?

פורסם בנאצה, צרכנות

2 תגובות »

  1. לא מדובר בדיוק ביוזמה של איקאה.
    הם פשוט החליטו ליישם את "חוק הפחתת השימוש בשקיות פלסטיק" (אחת היוזמות שאני יותר מתנגד להן בזמן האחרון, שעליה למרבה הצער חתום עליה דב חנין) עוד לפני שהוא עבר. 🙂

    תגובה של קופר — 07/11/2008 @ 6:22 PM

  2. קופר: המקור ברור לי, אבל זה בערך כמו לומר שאנשים החליטו ליישם את יוזמת הטרנספר של ליברמן עוד לפני שהיא עברה, אז הם מרביצים לערבים ושורפים מטעי זיתים.

    ועוד דבר, למרות העובדה שהחוק כחוק הוא לאו דווקא דבר טוב, אני כן בעד תמריצים לשימוש בשקיות רב פעמיות. אם רק כי אני שוכחת לקחת אותן איתי לסופר חצי מהזמן ואז נאכלת רגשות אשם.

    תגובה של פילה הלג — 08/11/2008 @ 5:03 PM


להשאיר תגובה

