פילה הלג שונאת אנשים

בע! | 15/12/2008

רגע לפני שאני חוזרת לשנת החורף שלי, רק להגיח עם פוסט על שלטי חוצות לקראת הבחירות בשלב זה או אחר (או שלא) או עם כמה מילים על כמה שהפוסט הזה של דורה גרם לי לחשוב – ועל מה, אני רוצה להגיד רק דבר אחד:

נכון שהפרומו של כלבוטק נשמע כמו "אם נספר לכם מה זה, אז לא תשמעו, אז במקום ננפנף ידיים ונשמיע מוזיקה דרמטית"?

צריך לבדוק את הרייטינג של זה אחר כך. אולי זה אומר שאפשר להתחיל לפרסם ככה באופן כללי.

נ.ב. אחרי שנים של אמירת "בע!" אני מרגישה פתאום כל כך מוצדקת. מסתבר שמנדלי מוכר ספרים כתב על ה"בע!" היהודי בערך חצי עמוד של הסבר והצדקה. ואפילו לא ידעתי!

פורסם בטלויזיה

להגיב »

להשאיר תגובה

