פילה הלג שונאת אנשים

פילה הלג שונאת לעבור דירה | 25/05/2010

בכלל, בחיים האמיתיים. עשיתי את זה כל כך הרבה פעמים בחיי שזו חייבת להיות אחת הפעולות השנואות עלי ביותר. גם המעבר הזה, שהוא מעבר וירטואלי לגמרי, אינו נעים לי, בדיוק באותה המידה.

בלוגלי, למקרה שלא שמעתם במקום אחר, עומד לסגור את שעריו. זה עצוב מאוד, באופן כללי וגם באופן פרטי כי עם כל התלונות שלי עליו במשך השנים, אני עדיין אדם של סטטוס קוו ותמיד אעדיף את מה שאני כבר מכירה או את המקום שבו אני כבר נמצאת.

אז הבלוג עובר לבית חדש ב-wordpress.com, בכתובת https://pilaheleg.wordpress.com, ופיד ה-RSS יתעדכן ל-https://pilaheleg.wordpress.com/feed. כדאי להתעדכן בהתאם, כי אני לא יודעת אם ההפניה האוטומטית של הבלוג תעבוד בצורה חלקה, או מה יקרה לה ברגע שבלוגלי ירדו מהאוויר.

אז עיצוב חדש, בית חדש, נקווה שלא יהיו קשיי התסגלות קשים מנשוא. מעכשיו תגובות לא יאופשרו בבלוגלי יותר, ופוסטים חדשים יעלו רק בוורדפרס.

ביי ביי, בלוגלי. הייתם בית חם ואני מודה לכם.

פורסם בנאצה

תגובה אחת »

  1. אולי תנצלי כבר את ההזדמנות ותשיגי לעצמך דומיין משלך?

    תגובה של ripper234 — 26/05/2010 @ 8:12 AM


להשאיר תגובה

