פילה הלג שונאת אנשים

פילה הלג שונאת בלוגים | 10/11/2007

שהרי לפילה יש Journal עוד מהימים בהם אף אחד לא השתמש במילה בלוג וזו היתה עוד קהילה שכזו. זה גם היה לפני רשתות חברתיות. הפילה עושה שטויות באינטרנט כשפלוטו עוד היה בטוח במעמדו ככוכב לכת. אז מה מעורר מישהי כזו לכתוב בלוג? כי כל הילדים המגניבים עושים את זה? ייתכן. או כי כבר אין לה שום מקום אחר לכתוב בו כתבי נאצה. ומה לעשות, רק כי אין לה מקום כזה לא גורם לה לאהוב אנשים יותר ממקודם.

החברים של הפילה הזהירו אותה לבחור נושא לפוסט ראשון שאינו מלא נאצה כל כך. אז הנה:

השנה, כמו כמעט בכל שנה, אני משתתפת לי ב-NaNoWriMo, שזה תרגיל באיך-לעשות-שלא-יהיו-חיים-בנובמבר. אבל בדרך מעפנה, שבסופה כל מה שיש ביד זו טיוטת ספר שבחיים לא רוצים לראות יותר. וכמובן שלפתוח בלוג בדיוק באמצע נובמבר זו דרך נפלאה שלא לעבוד על הספר.

אחת ההמלצות לדרכים שיכפו עליך לסיים את הספר היא לספר לכולם שאתם כותבים אותו. לשכנים, למורים, לחברים. אז הנה, אנשים אקראיים באינטרנט! דעו לכם שאני כותבת ספר! ואם אני לא מסיימת אותו עד סוף נובמבר, תרגישו חופשי לצחוק עלי.

המלצה אחרת  קראה לכתיבת צ'ק לאירגון שאני שונאת ממש והפקדתו בידי מישהו שישלח להם אותו אם אני לא אסיים את הספר. אני לא עושה את זה, אבל בעיקר כי אני פחדנית.

אבל הנה. לפחות פתחתי לי בלוג. ואולי גם מתישהו יהיה לי זמן לומר בו גם כמה דברי נאצה.


6 תגובות »

  1. ברוכה הבאה לבלוגוספירה.
    wow, that was SO 2003!

    תגובה של איתן — 11/11/2007 @ 12:24 PM

  2. תתחדשי על הבלוג! שמתי ב-RSS. 🙂

    תגובה של דור — 12/11/2007 @ 4:20 PM

  3. גם אני ריססתי כבר מאתמול/שלשום/מתי שזה לא היה, אם זה לא היה ברור. אגב, למה אין איזה עמוד "אודות" נחמד שכזה?

    תגובה של יואב פ — 12/11/2007 @ 9:12 PM

  4. "אודות" לא חשוב.
    רק הנאצה חשובה. 🙂

    תגובה של פילה הלג — 12/11/2007 @ 9:20 PM

  5. אני ארסס מייד כשאגיע הביתה. בהצלחה וכאלו 🙂
    אה, ובלי נאצות על פינגוינים, ברור ?!

    תגובה של Nati CT — 16/11/2007 @ 12:44 PM

  6. אבל אם לא היית מפחדת, לפקודתו של איזה ארגון שנוא היית רושמת את הצ'ק?

    אגב, בהצלחה עם הבלוג. ריססתי אותו, וזה לא משהו שאני עושה בסיטונות. את יודעת לכתוב.

    תגובה של דודי קינג — 20/11/2007 @ 5:39 PM


כתיבת תגובה